...čím skôr, tým ľahšie...

nedeľa 11. septembra 2011

Vzdelávanie cez hry # 2.

Keď sa rozhodnete venovať sa svojmu dieťaťu, nezabudnite si vypnúť telefón, tv a pc, aby ste sa mohli dokonale sústrediť na človíčka pred vami.


Poznávame farby - ruky : Veľmi pekná hra. Však uvidíte :) Na začiatok stačí ukázať aj dve - tri kartičky. Neskôr tie pásiky poukladať na nesprávne miesto.

 


Rozlišujeme geometrické tvary : Zase naši oblúbení dinosauri :). Zafarbila som ich všetky v odtieňoch zelenej, kedže farby máme už zvládnuté, ale nedala sa pomýliť. V každom je jeden geometrický tvar. Neskôr tam budem este doliepať dinov,  ktorí budú mať viac tvarov na bruchu.

 


Domáce zvieratá - montessori aktivita :  Táto hra ju veľmi bavila, ale nejak ma to vtedy nekoplo, aby som to natočila. Takže uvidíte, že aj u nás sú hry, ktoré ju zaujmú dve sekundy :). Ale priznám, že keď som sa to snažila natočiť, tak bola zaujatá inou hrou.To nebolo odomňa fér :-/.
Musela som jej kúpiť dve sady zvieratiek, lebo v obchode som si nevšimla, že v Chine majú  zelené kozy :). Montessori koberček som urobila z látkového prestierania, ale nebol to dobrý nápad - rozčuľuje ju, že sa jej to krčí pod nohami.



 


Pom pom : Odrezala som vrch z plastovej fľaše, spodok oblepila lepiacov páskou a hra bola hotová. Na brmbolčekoch si precvičuje aj farby.




Štipce : jednoduchá hra na výrobu ale deti zabaví na dlhšie. Stačí obal z vajíčok a farebné štipce. Až po zvládnutí zasúvania štipcov by som sa sústredila na farby a označila obal aj farbami. Na začiatok stačí menej štipcov. Saška si myslí, že je to lodička :)