...čím skôr, tým ľahšie...

štvrtok 15. septembra 2011

Vzdelávanie cez hry #3


Je pre mňa obrovskou inšpiráciou vidieť ako sa Saške "eduhry" páčia . Táto hra ma napadla keď som si robila čaj a v ruke mi zostal obal z čajového vrecúška. Hra si vyžaduje  trošku viac prípravy, lebo všetky obaly treba olepiť lepiacou páskou, aby ten nával radosti z objavovania ich obsahov vydržali :).
Do vnútra som poschovávala obrázky šiestich rôznych farieb a na druhú stranu nalepila obdĺžniky prislúchajúcich farieb. A hra sa mohla začať.
Výborná hra na precvičenie jemnej motoriky a krásne podporuje detskú zvedavosť. 




Montessori koberček máme z bielej kúpeľňovej podložky.

 
Toto je ďalší z "vajcokartónových" nápadov...takže narobiť dierky,

a napichať tam -pod dozorom - golfové tees, alebo to dať dieťatu už napichané a nechať ho ich povyťahovať. Mladšie deti by mohli začínať práve touto hrou.

drevené golfové  tees


Trošku literárnej výchovy s papierovými bábkami :0) ,  ( v pozadí knižnica vyrobená z krabíc).




Toto sú aktivity ešte z leta ale dajú sa robiť aj vo vnútri -  pozorujeme mravce cez lupu.



Sadíme slnečnicové semienka na vatové tampóny.












Saška je strašne jemnučká a takto som sa u nej snažila vyburcovať nejakú "agresivitu " :)